השכל מגיבה: יו"ר הקואליציה מתנהל בבריונות

איתי גדסי No Comments on השכל מגיבה: יו"ר הקואליציה מתנהל בבריונות

לאחר שפורסם כי יו"ר הקואליציה וסיעת הליכוד, ח"כ דוד אמסלם פנה בבקשה לבית הדין של הליכוד להורות לח"כ שרן השכל להתפטר מרשימת הליכוד מגיבה השכל: "יו"ר הקואליציה החדש חצה קו אדום בהתנהגותו הבריונות"

ח"כ דודי אמסלם
צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר הפרסום כי תנועת הליכוד עתרה לבית הדין התנועתי בבקשה הורות לחברת הכנסת שרן השכל להתפטר מהרשימה בשל הודעתה כי תימנע מההצבעה על חוק המרכולים, אומר השכל כי מדובר ב"בריונות".

לדברי ח"כ שרן השכל: "חוק המרכולים הוא חוק של מפלגה שבקושי עוברת את אחוז החסימה וכופה אורח חיים על ציבור שלם. זה חוק שמפלה בין עיר לעיר, מעמיק את השסע החילוני חרדי ומחייה ומלבה את הסכסוך הקשה משנות ה-90 על צביון המדינה. הליכוד היא תנועה מגוונת ומורכבת משומרי מסורת, דתיים וחילוניים. אנשים שהולכים בשבת בבוקר לבית הכנסת ובצהריים יושבים בבית קפה. רוב מצביעי הליכוד מתנגדים לחוק המרכולים" קבעה ללא ביסוס אמירתה בנתונים.

עוד הוסיפה: "יו"ר הקואליציה החדש חצה קו אדום בהתנהגותו הבריונות, שלא מתאימה לרוח הליכוד וההדר הבית"רי, הערכים הליברלים רוויזיונסטים שהנחילו אבות התנועה, זאב ז'בוטינסקי ומנחם בגין הם הערכים עליהם נשבעתי להגן, ולא על גחמות של שר כזה או אחר, שיוצרות קרע בעם ישראל. אני לא אתן לזה לקרות. שבירת הכלים בשבועות האחרונים גורמת לנזק אלקטוריאלי חמור לתנועה שלי".



0 תגובות